Son Durumlar Hakkında Değerlendirme

Herkese merhaba. Biliyorum uzun zamandır bloga çok zaman ayıramadım. Yazıyı yazamadım ama aklım bir yandan da sizdeydi. 
Uzun süredir daha doğrusu 12 Temmuz'dan beri yazı yazmamışım. Hatta videoları daha çok paylaşma olanağım olacaktı ancak hayatımda bir çok değişiklikler oldu. Artık tekrardan yayın hayatına devam ve bu değişiklikleri de size bildirmek için laptobu tekrardan masamın üstüne koydum.

12 Temmuz'da bisiklet vlogu paylaşmıştım ve onun devamı gelemedi, nedeni ise videolar çok ayrı ayrıydı ve onları birleştirmek, renderlamak, yüklemek neredeyse 2 günümü rahat alacaktı. O yüzden o videoların devamı gelemeyecek. Çünkü artık sabah ve gündüzleri evde yokum anca akşamları evde oturabiliyorum.

Bugün yaptığımız antrenmandan kare :)

Değişikliklerden bahsetmek gerekirse Bursa Büyükşehir Bisiklet Klübünde artık profosyonel bir sporcu oldum ve her gün düzenli antrenmanlara çıkıyoruz. Antrenmanlar sert geçtiğinden ve diğer ki güne tekrardan vücudu dinlendirmeye hazırlandığımdan neredeyse hiç vaktim olamadı. Ancak artık evde olduğum zamanlar için daha planlı bir zaman çizdim. Artık bu sayede yine yazılara devam. Videolara ileride belki tekrardan devam ettirim ancak benim değerli takipçilerim zaten blogumdan takip ediyor. Bu yüzden artık her müsait olduğum gün sizlere kendi günlüğüm gibi hayatımdan (yaptığım antrenman vb.), yazılar daha bir çok deneyimim yine blogumda devam ediyor. Takip etmeyi unutmayın. Diğer ki yayınımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. :)


2 yorum

Buraya Tıklayınız yorum
12 Temmuz 2016 23:11 ×

Güzel, bence bisiklet maceralarına daha fazla yer ver. Zaman buldukça gittiğin yerler hakkında bir şeyler yaz.

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
14 Temmuz 2016 20:34 ×

Katılıyorum abi artık günlük şeklinde yazmayı düşünüyorum. :)

Yanıtla
avatar