Uzun Zamandır Neredeydim? - Bisiklet Anılarım #5

Bisikletler
Bildiğiniz üzere artık bisiklette profosyonel anlamda bir sporcuyum. Bu ay 2 tane yarışım vardı ve ilki Sivas'daydı. Ondan sonra ise Ordu yarışı da geçen haftaydı. Aslında 2 yarışı da ayrı ayrı anı olarak paylaşmayı düşündüm ama yazacak vakit bulamadım. 2 ilde de 1'er hafta kaldığımdan, normal günde de pazar hariç her gün antrenmanım olduğundan pek vakit bulamadım.

O 2 yarışta da kazalı, eğlenceli çok güzel anılarım oldu. Sivas'ta uzun yol yarışı 100 km. Ben ise 95 km'ye kadar 2.grupta kalıp devam ettim ancak bitişe son 5 km kala sprinte (atak) kalkınca mekanik sıkıntıdan dolayı zincir boşa attı ve 60 km/h ile takla attım. Ama ben o yarışta ucuz atlatmıştım. Sadece bir kaç incilme ve yaralarla. Allah korudu yani. Ve tabi takla atınca tekrar devam etmek olamadı. Bisiklette baya bi sıkıntı olduğundan ve o sıra her yerim çok fena ağrıdığından hemen hakem aracına aldılar ve oradan hastaneye kontrole gitmiştim. Şuanda hiçbir şeyim yok hatta sivas yarışına kadar eski halime dönmüştüm. :)

Ordu yarışında ise son 13 km kala rampada arkamdaki bir sporcunun jantıma vurdurması sonuca yana doğru düşmüş ancak ayağa kalkıp, hemen yanımdaki takım aracı jantımı değiştirip ayarlayıp yarışa devam ettim. Önüme geçen 4 kişiyi tekrardan yakalayıp 35. olarak Ordu yarışını bitirmiş bulunmaktayım. :)

Şuanda aklıma gelenler bunlardı ve sizlere aktardım. Diğer ki yayınlarımda görüşmek üzere, kendinize iyi bakın.

9 yorum

Buraya Tıklayınız yorum
16 Ağustos 2016 21:05 ×

Bisiklete olan ilginden dolayı seni tebrik ediyorum Furkan. Bende bisiklet ile şimdiye dek hiç yarışa katılmamış olsamda bisiklet ile seyahat etmeyi çok ama çok seviyorum. Güzel bir hobin var. Onu hiç bırakma 👍

Yanıtla
avatar
16 Ağustos 2016 21:19 ×

Selam Furkan. Geçmiş olsun, çok tehlikeli bir kaza atlattığın görünüyor. Bu arada Sivas'ı da gördün bu güzel. :=) Profesyonel olarak bisiklet sporcusu olduğun için tebrik ederim. Umarım başarılı ve kazasız bir spor hayatın olur

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
17 Ağustos 2016 07:11 ×

Selam abi. Aynen öyle hem Sivas'ı, hem de Ordu gördüm ve yakında dahasını da görmek üzere. :) Teşekkür ederim.

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
17 Ağustos 2016 07:12 ×

Teşekkür ederim. Bisiklet ile önceden yaklaşık 2-3 sene hobi anlamda turlar, şehirlerarası geziler yapıyordum ancak şuanda profosyonel anlamda daha planlı, düzenli bir spor hayatım oldu. :) Artık bu hobi de çıktı spora dönüştü Mustafa abi. :)

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
17 Ağustos 2016 07:13 ×

Bu arada 3-4 ay oldu kulübe gireli. :)

Yanıtla
avatar
13 Ekim 2016 10:21 ×

Helal olsun Furkan, gerçekten imrenilecek bir şey yapıyorsun.

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
14 Ekim 2016 18:25 ×

Teşekkür ederim. :)

Yanıtla
avatar
Kerim
admin
5 Mayıs 2017 00:18 ×

Furkan hocam yine de dikkat edin size bir şey olmasın, yarışlar devam edecek mi? bu arda tebrik eder, başarılarınızın devamını dilerim.

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
9 Mayıs 2017 17:32 ×

Teşekkür ederim ancak bu yazi için uzun zaman oldu. Yinede tekrardan teşekkür ederim. :)

Yanıtla
avatar