İzlenmesini Şiddetle Önerdiğim Bir Film!

İzlenmesini kesinlikle öneriyorum çünkü film, film değil hayat. 
Her Çocuk Özeldir.



İzlenmesini kesinlikle öneriyorum çünkü film, film değil hayat. Ailenin veya kimsenin ilgi göstermeyip yaptığı hataların farkında bile olmayıp çocuğun üstüne giderek, cezalandırarak iyi bir şey yaptıklarını düşünüyorlar. Aslında DEĞİL. İzlediğim su film de daha iyi anladım. Şimdi diyorsunuz ki hangi film Taare Zameen Par Türkçe'si ise Her Çocuk Özeldir. Film 2 saat 42 dakika ancak değiyor. Ağladım, anlayamadım, sevindim, güldüm, mutlu oldum. Tüm duyguları 2 saat 42 dakika içinde yaşadım. İzlemezseniz büyük bir hata yaparsınız. Tabi ki yine başrol Aamir Khan. Başta filmi o kadar iyi düşünmedim. Birde Aamir Khan'ı o kadar sevmeme rağmen. Başlarda anlam veremedim ancak filmin ortalarında hem başını anladım hem ortasını ve sonunda ise hayat denilen kelimeyi tekrardan anladım. Su ana kadar Aamir Khan'ın bir çok filmini izledim hepsinde mesaj veriyor ancak bu filmin yeri bende ayrı. Çok etkilendim. İzleyin gerçekten pişman olmazsınız. Eğer izlediyseniz veya izlemek istiyorsanız sormak istediğiniz sorularınız varsa yorumlarınızı yazarsanız çok sevinirim. Eğer hoşunuza gittiyse bize destek olmak için paylaşıp, yorum yaparsanız sevinirim.






8 yorum

Buraya Tıklayınız yorum
Adsız
admin
2 Eylül 2015 18:13 ×

Gerçekten anlattığın gibi harika bi film.Filmin sürükleyici bi hikayesi olduğundan da etkileyici ve verilen dersi oldukça öne süren bi film. :)

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
2 Eylül 2015 18:16 ×

Katılıyorum. Gerçekten de harika bir film. Yorumun için çok teşekkürler. :)

Yanıtla
avatar
11 Eylül 2015 09:01 ×

kolay kolay bir filmde gözyaşı dökmem ama bunda gerçekten döktüm insani olarak..

Yanıtla
avatar
Unknown
admin
11 Eylül 2015 11:04 ×

Filmi bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine izledim. İlk önce 2 saat 42 dakika olan bu filme karşı olan çok uzun film ön yargmı yendim ve izlemeye başladım. Furkan Bey, sizin de bahsettiğiniz gibi bu film içerisinde bütün duyguları (hüzün, sevinç, mutluluk...) hissettim. Filmden çok büyük dersler çıkardım. Bu yüzden dediğiniz gibi kesinlikle herkesin izlemesi gereken bir filmdir.

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
11 Eylül 2015 12:11 ×

Haklisiniz. Etkileyici bir film. Yorumun için teşekkürler.

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
11 Eylül 2015 12:13 ×

Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Haklisiniz,ders veren bir film.

Yanıtla
avatar
Mustafa
admin
11 Eylül 2015 17:08 ×

Bende iki sene önce izlemiştim sanırım. Çok etkileyici bir film ve bu çocuğun durumunu yaşayan birçok çocuk var ülkemizde. Anne ve babaların izlemesi gerekir, çocuklarına daha faydalı olabilmeleri için.

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
11 Eylül 2015 17:20 ×

Size katiliyorum. Yorumunuz için çok teşekkür ederim.

Yanıtla
avatar