Bilgisayarım Serviste

Geçenlerde Lenovo g50-70 i7 model bilgisayar aldım. Bilgisayar size sıkıntı çıkarmadan tüm işlevleri görecek bir bilgisayar. 
Lenovo G50-70
Tabi aldığım gün bir tek pili doldurmak amaçlı adaptörle birlikte bağlıydı. Pili doldurduktan sonra ise pilini çıkardım. Neden pili çıkardınız derseniz ise ben birisinden pille birlikte oyun oynamak pilin ömrünü kısaltıyor demişti aslında bilgi doğru ama onu öyle kullanmakta yanlışmış, onuda öğrendim. Çünkü elektrikler kısa devre yapsa pil takılı olmadığından bilgisayarın anakartı yanabilir o yüzden pil takılı olsun, bilgisayar yanmaktansa pilin ömrü kısalır. 
Zaten pil 2 sene gidiyor. 

Bu arada konudan iyicene sapıttık. Her neyse sonra işte oyun oynuyorum diye pili takmıyordum. Aradan 6-7 gün geçti o sırada pili hiç kullanmadım. Dedim artık pilide takip öyle kullanayım. 

Bilgisayar adaptöre takılı değilken pille bilgisayarı açmadı. Bir kaç defa daha denedim yine açılmadı. Daha sonra servisi aradık sorunu belirttik, kargo yolladılar aldılar. Bilgisayar geldi açtım yine aynı hata. Sonra tekrar servisi aradım. Başta hatayı biraz karışık açıklamıştım, ikinci defa daha sade güzel anlattım anladı. 

Bu arada ilk servise gitmeden önce yetkili bios ayarları da yaptı olmadı. İkinci defa servise gidince pilde sıkıntı varmış herhalde yurt içi stoklarında bulamadıklarından parçayı yurt dışından sipariş vermişler. Bakalım artık bekliyorum. Aslında bilgisayar güzel ancak o hatayla karşılaşmam kötü oldu.

Söylemeden geçmeyeyim bilgisayarı 2.el değil 0 aldım onuda belirtmek istedim. Sakın yanlış anlamayın amacım firmayı kötülemek değil, zaten dediğim gibi bilgisayar da hiç bir sıkıntı yok. Ancak öyle bir hatayla karşılaştım. 

Böyle bir sıkıntımı da sizlerle paylaşmak istedim. Sizinde sıkıntılarınız varsa veya sorularınız varsa yorum kısmından yazabilirsiniz. Eğer hoşunuza gittiyse beğenip, paylaşırsanız ve sormak istediğiniz sorular varsa yorum kısmından yazarsanız çok sevinirim.

7 yorum

Buraya Tıklayınız yorum
7 Eylül 2015 13:19 ×

Benim bilgisayarımın pili öldü. Fişten çekince 15 dakika ya gidiyor ya gitmiyorum. Yeni bir bilgisayar lazım aslında ama ancak 1 sene sonra alabileceğim sanırım. Bilgisayardaki sorun umarım çözülür.

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
7 Eylül 2015 13:32 ×

İnşallah parça siparişi verilmiş servisten mesaj geldiydi. Bilgisayarınız sağlam ise eğer bilgisayar değiştirmek yerine 100-150tl arasıydı herhalde bir pil alabilirsin. Tabi sana kalmış bir şey o da .

Yanıtla
avatar
7 Eylül 2015 13:36 ×

Bilgisayar da biraz teklemeye başladı. Sanırım yeni bir bilgisayar almam gerekecek.

Yanıtla
avatar
Baran
admin
10 Eylül 2015 15:09 ×

Servise vermek kadar lanet birşey olmasa gerek. Birde aylarca sürer ya hayattan soğuyorsun. Neyse ki evde 3 adet bilgisayar var da o kadar yoğun sıkıntı yaşamıyorum. Burdan arkadaşlara 3 bilgisayar var ayağına hava atmış oldum bak. Şekil yaptım yine.

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
10 Eylül 2015 18:39 ×

Benim de 3 tane var bunla beraber, diger pc ler saolsun onlari kullaniyorum. :) Yorumun için teşekkürler.

Yanıtla
avatar
Unknown
admin
11 Eylül 2015 01:05 ×

:D pili deşarj ettirmişsin doldurup kullanmayınca boşalıyor içindeki elektrik lion piller boşalınca bidaha şarj olmuyorlar geçmiş olsun

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
11 Eylül 2015 12:23 ×

Yok yanlıs anlamıssınız siz beni :) Servisinde verdiği bilgiye göre pil hatalıymış anakartı vb. de yani dediğin gibi değil zaten arada %liğine bakmak için arada takıyordum sadece pil adaptorsüz bilgisayarın açılısını yapmıyordu. Yorumun için teşekkürler. :)

Yanıtla
avatar