Bu Hafta Nereden Ne Öğrendim? #00 Bilgi - Ek Yayın

Bu hafta nereden ne öğrendim #00 derken demek istediğim bundan sonra her Pazartesi Saat: 12.00'da geçmiş haftaki pazartesiden cumaya kadar olan süre zarfında öğrendiğim bilgileri, kelimeleri sizlerle paylaşmak istedim.


Herkesin Bir Payı Var.


Hem ben bu paylaşımlarım sayesinde yazdığım için daha akılda kalıcı ve sizin içinde bir bilgi olarak size dönebilir.

Bu fikir nereden geldi?

Bu fikir bana Kelimeler Benim adlı blogda gezinirken "Bu hafta ne öğrendim?" başlığı altında yazıyor olması beni etkilemişti. Bende böyle bir şey yapmak istedim ve "Bu Hafta Nereden Ne Öğrendim?" başlığı altında nereden hangi bilgileri öğrendiğimi sizlerle paylaşmak istedim. 
Bu Hafta Nereden Ne Öğrendim? #01 Ne Zaman Yayınlanacak?

Bu hafta nereden ne öğrendim birinci yazısı 14.09.2015 günü yayınlanacaktır.

Sizlerle böyle bir fikrimi de paylaşmış oldum. Tabi ki Kelimeler Benim bloguna teşekkürlerimi iletirim. Eğer hoşunuza gittiyse beğenip, paylaşırsanız ve aklınıza takılan sorular için yorum bölümünden yazarsanız çok sevinirim.