Acımak - Kitap Yorumum

Yine, yeni, yeniden... Bilmem şuanda neden böyle giriş yaptım. Belkide kitabın hissettirdiği duygulardandır...


Kitabı okumamı sağlayan yine Kuyucaklı Yusuf kitabı gibi Mahmut hocamdı. Onun sayesinde bu güzel kitabı da okumuş oldum.


Kitap başlangıçta değişik bir olayla başlangıcını yapıyor. Çok uzatmadan söylemem gerekirse kitap başlangıçta sarıyor ve size devamını okumak için zorluyor resmen. :) Olaylar ilerledikçe hem kin, hem de bir acıma duygusunu insanın içine mahkum ediyor. Okumanızı kesinlikle öneriyorum.

Şuanda baya kısa bir yazı oldu ancak bu sefer çok detay vb. girip uzatmak istemedim. Hem sizleri kısa da olsa unutmayıp, hem de okuduğum kitabı da burada kaydetmiş oluyorum. Diğer ki yayınımda görüşmek üzere. İyi Günler. :)

8 yorum

Buraya Tıklayınız yorum
Unknown
admin
19 Haziran 2016 16:58 ×

Görüşürüüüz. Ama çok bekletmeyin :)

Yanıtla
avatar
Ece Evren
admin
19 Haziran 2016 21:32 ×

Furkan merhaba.Sana hiç uğrayamamanın sıkıntısıyla geldim.Bir şeyi itiraf etmeliyim ki,bloglarımıza ilk girişteki paylaşımlara bakmayı unutan biri varsa o da benim herhalde.Sen bana gelip çok güzel yorum bırakmıştın.Ama ben bugün sırf, o ihmal ettiğimi farkettiğim blogger yayınlarında dolaşıyorum .İhmal ettiklerimi gördüm.Bir bir yorum bıraktım.Şimdi vicdanım rahatlıyor az da olsa.Kitap okumak vazgeçilmez bir ihtiyaç haline geldiğinde zaten hayatın neredeyse üçte birini başarmışsın demektir.Çok fazla derinine inmeden özetlemen hoşuma gitti.Reşat Nuri Güntekin'in bütüne yakın kitaplarını okudum.Ama şimdi gidip kitaplığıma yine bir göz atma isteği doğdu içimde.Sana bloğunda da, lise eğitiminde de başarılar dilerim oğlum.Sevgiler.Ece teyzen :)

Yanıtla
avatar
Unknown
admin
19 Haziran 2016 23:33 ×

Birçok eserini okuduğum bir yazar.Bu eserini atlamışım.Listemin ilk sırasına alıyorum

Yanıtla
avatar
20 Haziran 2016 11:53 ×

Olsun, az da olsa blogu boş bırakmadan bir şeyler yayınlaman çok iyi. Türk klasiklerinin havası çok başka. İnsan adları, o zamanki bürokrasi; romanın geçtiği mekân ile şimdiyi karşılaştırınca farklı bir dünyada yaşıyoruz hissi uyanır bende her zaman. Bu romanın yansıttığı hava nasıl bilmem ;)

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
22 Haziran 2016 00:06 ×

Aynen başı boş birakmamak lazım. :) Yorumun için çok teşekkür ederim Mustafa abi.

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
22 Haziran 2016 00:06 ×

Yorumun için çok teşekkür ederim. :)

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
22 Haziran 2016 00:08 ×

Çok teşekkür ederim Ece teyze yorumun için. :) Önemli değil blog her zaman burada bakabilirsin, beklerim. :)

Yanıtla
avatar