Tatil Sevinci

Bugün çok sevinçliyim. Ben sevinçliyim. Ben mükemmelim. Ben süperim. Ben tatildeyim.




Başlarda saçmalamış olabilirim nede olsa 5.5 (beş buçuk) gün tatil var yani demi. Çarşamba yarım gün, perşembe, cuma, cumartesi, pazar, pazartesi tatil.

Aslında tatil için mutluyum ancak diğer yandan da biraz sıkıntı var. Ne sıkıntısı tatil işte diyorsunuz gibi ama tatilden sonraki gün yani salı günü güzel hocamın matematik sınavıyla karşı karşıyayım.

Sıkıntımın diğer nedeni ise ilk konuları anladım ancak son 2-3 konuyu anlayamadım. Bu yüzden tatilimi onla geçireceğim. Tabi yani tatilde spor olmazsa olmaz. Zaten yakında yaptığım spor vb. hakkında yayında gelecek.

Aman sıkıntı yapma çalış olur diyorsun, duydum duydum merak etme. :) Tabiki de sıkıntı yapmaya gerek yok çalışıp güzel not alacağım inşallah. Kaçışı yok. Neyse bu yazımda da bunlardan bahsetmek istemiştim. Unutmadan 29 Ekim Cumhuriyet Bayramınızın ve tatilinizin iyi geçmesi dilekleriyle.

Not: Site tasarımıyla ilgili yayınım bir kaç hatayı düzelttiğim zaman sizlerle.