Değişiklikler Güzeldir; Site Tasarımını Yeniledim

Başlıkta belirttiğim gibi değişiklikler güzeldir. Bu yazımda site tasarımını yeniledim. Düşünceleriniz nelerdir yazarsanız sevinirim.




İlk temamla 3 ayım geçmiş. Az değil. Zaten daha güzel bir tema bulup, düzenleyip yapmayı düşünüyordum ancak 3 ayımız geçmiş artık değişiklik olsun dedim.

Bence güzel bir tema internetten araştırırken gözüme çarptıydı. Girdim inceledim baştan düzenlemeyi denedim. Oldu. Ayarlarını da yapınca uygulayayım dedim. Aslında temayı önceden koydum yazsını şimdi yazıyorum değişik. :)


  • Temayı Önceden Koyup Yazısını Neden Şimdi Yazdın?
Kafamda bir kaç fikir vardı eğer hatalar çıkmasaydı yeni temayı pazartesi yükleyip yayında o gün olmasını düşünüyordum taa kii düzenlemelerde bir kaç hata çıkana kadar. Diğer denemelerimde bazı hatalar oldu ancak blogla alakalı diye tahmin etmiştim. Doğruymuş. Bu blogda uyguladım onları düzelttim sıkıntı çıkmadı ancak şuanda da diğer sayfayı yükle butonu değişik bir sistemde çalışıyor onu düzeltmeye çalışıyorum inşallah en yakın zaman içindede onu düzeltebilirim.

Sizde yorum kısmından düşüncelerinizi yazarsanız çok sevinirim. Hepinize iyi günler.

2 yorum

Buraya Tıklayınız yorum
31 Ekim 2015 02:17 ×

Yeni tema çok güzel olmuş furkan eline sağlık.

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
31 Ekim 2015 11:38 ×

Teşekkür Ederim Hocam. :)

Yanıtla
avatar