TAŞINIYORUZ!

Yine duyuru tarzı bir yayın ile sizleyim. Kısa ve açıklayıcı bir yazı yazmayı hedefliyorum. :)



Babamın işi sebebi ile başka bir yere atandığından bu hafta içi ve bu cumadan beri taşınma işlemleri vardı. Zaten taşındığımız yer eski mahallemdi ama şuanda taşınırken odam dağıldı. Bu sebeple çektiğim videoları montajlayamadım ve o yüzden paylaşamadım. Pazartesi yayın gelir mi veya bu hafta nasıl yayın gelir bilmiyorum ama illa yayın yapacağım. Sizi de o yüzden bilgilendirmek istedim. :) Kusura bakmayın. :)

4 yorum

Buraya Tıklayınız yorum
22 Mart 2016 21:01 ×

Desene interntsiz kaldın. Mobil internet ile idare edeceksin. Bari kablo net yine olsa :=)

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
23 Mart 2016 22:55 ×

Aynen öyle şuanda bile telefondan zar zor giriyorum. 1-2 güne halledicez inşallah.

Yanıtla
avatar
Mustafa
admin
31 Mart 2016 01:06 ×

Taşınma sürecinde kolay gelsin diyecemde şimdiye taşınmışsınızdır zaten:)

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
1 Nisan 2016 16:49 ×

Teşekkür ederim Mustafa Abi. Taşındık ama işte daha bazı yerler yerine daha tam oturamadı. :) Video çekimi falan yapacak zaman da olmadı şimdi sınav haftasına gireceğim. Çok Sıkıntılı Çook. :D

Yanıtla
avatar