Kaçma Birader - Film Yorumum

Merhaba. Güzel bir film hakkında sizlere görüşlerimi sunmak üzere yazımı yazmaya başladım.

Aslında bugünkü (Cumartesi) planım İsmail ağabeyim ile birlikte Gölyazı'ya gitmekti. Ancak hava yağışlı olduğundan çıkamadık. Sinemaya da uzun zamandır gitmiyordum. Eee sinemada da güzel film olur da bu fırsat kaçar mı? Kaçmaz.


Film gerçekten verilen paraya ve zamana değecek bir film olduğunu söyleyebilirim. Hele Emrah Kaman ve Zafer Algöz'ün rolleri ve oyunculuğu mükemmeldi. Diğer oyuncularda öyle ancak öne çıkan oyuncu tabii ki Emrah Kaman'dı.

Filmde birçok ünlü konuk oyuncuya yer verilmesi ayrı bir güzellik katmış. Filmin oyuncu kadrosu baya sağlamdı. Sadece kadroyla da kalmamışlar, mizah seviyeleri baya iyiydi. Espriler bir ara çıkan Kardeş Payındaki esprileri anımsatmadan geçmiyordu.

Argo kelime ve halk tabiriyle açık saçık görüntüler pek yoktu. Yani insanları bazı filmlerde ki gibi argo kelimelerle güldürmeye çalışmamışlar.

Filmin ilk 15-20 dakikası ağzımın kapandığını sanmıyorum. O dakikalardan sonra arada tempo düşer gibi oluyordu ama hemen tekrardan tempoyu yükseltiyorlardı. Kahkahalar içerisinde seyredebileceğiniz filmlerden birisi.

Kaliteli bir filmdi. Her yaşa uygun olacağını düşünüyorum. Şuanda aklıma gelenleri sizlerle paylaşmak istedim. Aklınıza takılan sorular veya düşüncelerinizi alt kısımda bulunan yorum kısmından yazabilirsiniz. Şimdilik sizleri Bülent Serttaş'ın yapmış olduğu Bodrumun Akşamları şarkısının Yozgat Akşamları versiyonu ile baş başa bırakıyorum. Bir de film hakkında çekilmiş olan gala röportajlarını da alttan izleyebilirsiniz. Herkese iyi günler.






6 yorum

Buraya Tıklayınız yorum
7 Mart 2016 16:56 ×

Fragman çok komikti. Filmin bütünü bu şekildeyse izlenilir. İzlemek lazım boş bir zamanda.

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
7 Mart 2016 19:19 ×

Sadece fragmanla kalsalar yine iyi adamlar tüm filme yaymışlar bunu. :D İzlerken çenemi bir ara hissetmedim herhalde artık. :D :) Yorumun için teşekkür ederim Mustafa Abi.

Yanıtla
avatar
Mustafa
admin
10 Mart 2016 19:47 ×

Bu sene kaliteli sinema filmleri çıkıyor maşallah :) Bizans Oyunları ve Osman Pazarlama filmlerine gitmeyi planlıyordum, birde bu filmin fragmanını gördüm hoşuma gitti. Filmde Emrah Kaman varsa muhakkak güzeldir, kardeş payında da beğeniyordum oyunculuğunu. Bakalım nasip olursa giderim bu filme de :)

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
10 Mart 2016 22:49 ×

Aynen öyle. :) Kardeş payını bitirmeyeceklerdi. :) Halen unutamadığım sahnelerden biridir... Link aşağıda.
https://www.youtube.com/watch?v=6oGzXg52OlY

Yanıtla
avatar